fbpx

קמפיין מחב״ם

נחשפו דמויות מזויפות חדשות של חמאס – הפעם גם באינסטגרם. מזהים?

את מבצע "לב שבור", שהובילה מחלקת ביטחון המידע לפני כמעט חודש, היה קשה לפספס ברחבי בסיסי צה"ל. שלטי ענק ופרסומות ברשתות החברתיות היו רק חלק מקמפיין שמטרתו לעורר את המודעות לחוליות הזדוניות של חמאס ברשת.

באמצעות זהויות בדויות ברשתות החברתיות, שפתחו בשיח ידידותי עם חיילים במטרה לעודד אותם להוריד אפליקציה מזויפת שתאפשר חדירה לטלפון – ניסתה תשתית טרור של ארגון חמאס להשתלט על טלפונים ניידים של חיילים במטרה להשיג מידע צבאי מסווג. הניסיון סוכל על ידי מחלקת ביטחון המידע באמ"ן, שלא היססה והפיצה את המידע על האיום ממנו יש להיזהר ברשתות, במסגרת מבצע "לב שבור".