fbpx

לוגו עד עכשיו

 

1.רקע אודות הגוף/חברה החברה הוקמה בשנת 2015 על ידי חן ברק, חייל משוחרר.

בהמשך לשחרורו מצה“ל ייזם והקים את חברת ’עד עכשיו!‘ כמתן פיתרון וחיסכון בזמן ובכסף 
 בתכנון פריסות. כיום החברה הרחיבה את מתן שירותיה וכיום מתעסקת בתכנון טיולי שחרור, סרטי שחרור, מציאת מקומות עבודה וייעוץ לקראת האזרחות בנוסף לתכנון הפריסות.


2. מטרות ויעדים בעידן הדיגיטלי והמודרני של היום, הצרכנים יכולים לרכוש מוצרים, בדרך מקוונת.

לכן, חברת עד עכשיו! , מנגישה ומוכרת מגוון חבילות פתרונות ברכישה אונליין ואף בהרכבה אישית. לא קיימת תחרות שכן היום על מנת להרכיב חבילת שירות כלשהי, כדוג‘ פריסה, על הצרכן/החייל לרכוש מגוון רחב של מוצרים על מנת לספק לעצמו את הפריסה וסידורה. 
 וכיום, יוכל הצרכן/החייל לרכוש אונליין את המוצרים באמצעות חבילות מוכנות מראש, בהתאם למספר המוזמנים, מקום האירוע, מיתוג, עיצוב וסידור.
 
 – החברה שמה לעצמה כמטרת על הענקת שירות נגיש, יעיל, מהיר וזול בהשוואה לשוק 
 – שמירה על ייחודיות המוצרים והשירותים של החברה
 – לפנות ולתת מגוון רחב של שירותים, פתרונות וחבילות
 – שמירה על איכות הסביבה
 – השפעה חיובית בקהילה


3. קהל יעדחיילים המיועדים להתשחרר.


4. הבטחה פרסומית USPהחברה מבטיחה לספק מגוון רחב של שירותים למשתחרר: תכנון פריסה, טיולי שחרור, סרטי שחרור,

מציאת מקומות עבודה, ייעות ועוד במהירות, נגישות ובמחיר מותאם לחיילים משוחררים.
 החברה תספק את שירותיה בהתאם לחבילות מוכנות מראש ו/או חבילות מותאמות אישית ובחווית קנייה מהנה ומהירה און ליין. 
 השחרור לא היה מהיר יותר! – כל מה שאתה צריך לשחרור במקום אחד!


5. המסרהמסר של עד עכשיו היא חווית קנייה נוחה, יעילה באמצעות חנות מקוונת חדשנית המציעה ממשק

קנייה בהרכבה אישית ומותאמת לכל לקוח ולקוחה. הצרכן/החייל יקבל חווית קנייה שונה וטובה הרבה יותר מכל מה שהכיר מחבריו שלא השתמשו בשירותים של החברה. כל זה ועוד במחיר זול ובנגישות מלאה.


6. קונספט עיצובהלוגו יהיה בסגנון של חותמת עגולה ותהווה כמעין הסימן המסחרי של החברה.


האייקון המרכזי יהיה למעשה חייל חצי חצי- בחצי הראשון החייל כמובן יהיה על מדים ומצדיע ובחצי השני החייל יהיה בבגדים אזרחיים ואולי גם יחזיק משהו ביד. השם של החברה יכול אולי להשתלב בצורה מעגלית.